.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقاط کور دریا در ساری زیاد است

فرماندار ساری گفت: نقاط کور دریا در ساری زیاد است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سید عباس حسینی‌نژاد در جلسه ستاد سالم‌سازی طرح دریا در استانداری مازندران با تبریک به مناسبت حماسه سوم خرداد ماه اظهار داشت: در تقویت بنیه فرهنگی جامعه باید به طور جدی ورود پیدا کنیم.

فرماندار ساری در ادامه با بیان اینکه نقاط کور در دریای ساری زیاد است تاکید کرد: باید امکانات مناسبی برای زیر پوشش قرار دادن نقاط کور در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در سطح مرکز استان 35 طرح دریا در نظر گرفته شد خاطر نشان کرد: لزوم اجرای طرح‌های فرهنگی بسیار زیاد احساس می‌شود و نیاز است متولیان فرهنگی به طور جدی‌تر در طرح‌های دریا حضور پیدا کنند.

*130 نقطه کور دریایی در غرب مازندران شناسایی شد

در ادامه میرغدیر رضایی فرماندار چالوس نیز بیان داشت: غرب استان مازندران دارای پنج شهرستان و 32 طرح سالم‌سازی دریا است که 2 هزار و 500 نفر در طرح‌های دریای غرب استان فعالیت می‌کنند.

وی تعداد نقاط کور دریا در غرب مازندران را 130 نقطه عنوان کرد و گفت: برای ساماندهی نقاط کور دریا نیاز به برنامه مناسب داریم.

فرماندار چالوس با اشاره به واگذاری دو طرح دریا به بسیج سازندگی در غرب مازندران گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح طرح‌های دریای مازندران باید جدی گرفته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.